РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДОСВІДУ

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ДОСВІДУ СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ НА ОСНОВІ:

- показників моніторингу навчальних досягнень учнів (високий і достатній рівень становить 75-98%);
- участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних конкурсах і творчих заходах:

 Вже другий рік поспіль учні ЗОШ № 20 беруть учать в  обласному етапі Запорізького конкурсу учнівських наукових робіт відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства. Так, минулого року Кікоть Максим зайняв 5 місце. А цього року учениця 10 класу Балута Аліна зайняла почесне ІІ місце у секції світової літератури. Темою її роботи став «Образ Щуролова у літературі ХХ ст. (на матеріалі творів О. Гріна та М. Цвєтаєвої)».

- із 20 минулорічних випускників 7 обрали філологічний напрям: 6 учнів вступили до Бердянського державного педагогічногоу ніверситету, а один до Київського лінгвістичного університету.

Таким чином, створюючи умови для реалізації творчого потенціалу учнів у навчальній та позанавчальній діяльності, автор досвіду може констатувати зріст загально культури учнів, їх духовно-морального потенціалу; позитивну динаміку їх творчих здібностей: близько 7 % за рік, а також творчий зріст самого вчителя, підвищення рівня його професіоналізму.

РЕЦЕНЗУВАННЯ ДОСВІДУ  РОБОТИ 
ДОЦЕНТОМ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМ. Б.ГРІНЧЕНКА



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання